منو محصولاتبستن منو
خرید بر خط
تحلیل رفتارهای خریداران برخط
تیر ۲۴, ۱۳۹۷

تحلیل رفتارهای خریداران برخط:

با توجه به رشد فزاینده خرید برخط مشتریان در سال های اخیر در دنیای کسب و کار و پیش بینی انتقال سبک خرید مشتریان از حضور فیزیکی در فروشگاه ها به سمت و سوی خرید برخط، تحلیل رفتارهای مشتریان در این حوزه و شناسایی مشکلات و چالش های آنها در خرید بر خط از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

نکته مهمی که تحلیل این موضوع رو سخت می کند این است که رفتار مشتریان به علت عدم حضور فیزیکی در فروشگاه ها به سختی قابل شناسایی است. آمار زیر نشان دهنده برخی نکات کلیدی در این حوزه می باشد که توجه به آنها می تواند برای سایت های فروش برخط راهگشا باشد:

این آمارها و اطلاعات می تواند برای تصمیم گیران سایت های برخط جذاب بوده و منشاء ارائه ایده ها و خلاقیت های جدید برای آنها باشد. نکته جالب در آمارها فوق این است که مشتریان اهمیت خاصی برای سبد کالای خود قائل می باشند.

طراحی سرویس های مناسب برای مدیریت بهتر سبد کالا می تواند تاثیر مهمی در جذب مشتری داشته باشد. از سوی دیگر آمارها نشان می دهند مردم برای تحویل سریع و به موقع کالاهای درخواستی خود هزینه ای رو پرداخت کنند میزان این هزینه پرداختی در ذهن مشتریان می تواند با توجه به بودجه شخصی و میزان اهمیت کالاهای  آن برای خریدار تعیین شود بنابراین ارائه انتخاب های مختلف برای تعیین نحوه هزینه حمل بار برای مشتریان می تواند در میزان جذب آنها و تسهیل فرآیند خرید موثر باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *